Vardag igen o julen är överlevd även detta år :)






Å bra har de gått med....Det blev en lugn o skön jul hemma hos systra mi. Tacksam för att hon öppnar sitt hem för mej o även för mina odågor.

Jag kom hem på eftermiddagen till mitt lilla krypin. Skönt ändå o det är ju tur det känns så. Jag åkte med Stefan o Petra som hade vägarna till ikea, de var goa att köra hem mej innan de började shoppa loss. Inköpslistan var lång såg jag.

Dagen har jag ägnat att plocka in all packning o alla fina julklappar. Nu har jag fyllt hyllorna i förrådet med alldeles egna verktyg!!!! Peter har försett mej med massa bra å ha grejjor. Det är bra det för när istiden dratit förbi så ska här snickras!!!




Golvet är så attans dragit. Jag tog o länsade Yvonnes matt förråd så nu har jag typ heltäckande matta. Det känns att det gjorde nytta.

Har visst skrivkramp i dag så det blir inte mer idag.....natti om än lite tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0