En härlig och aldeles perfekt dag!

Min älskade Charlotte har varit på besök hos mej o det säger egentligen allt, om man vet vilken go tjej hon är. Vi satt uppe o nattsuddade med ett glas rött igår. Men sudderiet blev inte så sent förståss.Redan klockan tio snarkades det för fullt här i stugan. I gengäld hoppade vi upp pigga o glada o fullständigt redo att ta oss an våra muskler på gymmet. Charlotte lovade hålla i ett benpass med mej. Det såg så förbaskat lätt ut när hon galant genomförde sina övningar. Jag kände mej däremot som en ko som inte ens kunde stå lull.
Ändå berömde hon mej så om man inte sett eländet kunde man kanske tro hennes ord. Trött blev jag även om jag inte gjort rätt, så har några muskler fått jobba. Lär väl vara en trevlig överaskning för morgondagen det. Ajajaj...

Det här rännandet på gymmet är ändå riktigt bra för kroppen och till och med knoppen. De hör sannerligen samman de två.

När Charlotte hade farit hemåt kom Karin på besök. Man kan väl nästan säga att vi är grannar Karin o jag. Jätte kul och väldigt trevligt att hon kom. En supermysig tjej o toppen vän är hon. Vi knaprade pepparkakor o drack energi the medans vi pratade om drömmar o mål. Karin berättade att hennes mål var att lära sej lite kinesiska o sen få komma iväg till Kina inom ett år. Häftigt! Jag får nog grunna ett tag på vad mina mål är o återkomma......

I morgon kommer min kära syster från Norge på besök. Verkligen Jättekul!!  Blir ju konstigt att hon kommer hem till mej men det egentligen är hennes stugor. Nåja vi klarar nog ut det med.
Mår bra o ska så göra framöver med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0